Iqads interviu- Misoginismul in publicitatea locala

Cu dictionarul dovada, Carmen Sterian (Head of Strategy, Wunderman), (aka eu) spune ca societatea romaneasca nu este macho, desi media incearca sa o vanda asa. Nici macar societatea oglindita in publicitate nu este asa, dar reclamele aluneca in misoginism. Cat de mare e lumea barbatilor in industria de media din Romania? Si cum isi gasesc femeile locul in ea? IQads sarbatoreste 1 si 8 martie cu o dezbatere: cum se imparte industria publicitatii, in functie de sex. Cat de macho e societatea romaneasca. Cat de macho e societatea romaneasca in reclame Pai sa definim "macho". Dictionarul spune ca-nseamna masculin suta-n suta, viril, proactiv, dominator si constient de toate astea, adica masculul Alfa. Adica barbat, ca doar toate ne dorim sa ...(click aci) sursa IQADS

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online