de ce nu...THINKING

Am senzația ca asa, pe tăcute, pentru ca nu știm sau nu ne pasa, adică pentru ca suntem ignoranți, și pentru ca politicienii știu exact și consecvent ce vor...pământul pe care stam o sa ne dispară la propriu de sub picioare, ca-ntr-un scenariu de-ala apocaliptic în care brusc crapă totul și te-înghite țarâna, neantul de dedesubt, cu totul. TOTUL, dar TOTUL este făcut praf, bucatele, e spulberat centimetru cu centimetru- industrie mare, cefereurile, apele, electricele, sănătatea, învățământul, aurul, gazele, resursele (care pana și la Monopoly am învățat ca sunt singurele VA-LO-ROA-SE, toată munca părinților și hrana noastră nu mai e demult a noastră, și-o sa ne trezim ca murim la propriu de otrăvuri și foame, ala mana străinilor. Si nu facem nimic. Sau eventual plecam din țara. Ne vedem de cafea și serviciu și cluburi și vacante și săli de sport, îmbuibați, ca și cum ne-am vedea de treaba noastră, când nu asta e prioritar treaba noastră (n.r. 'noastră' e pluralul de la 'eu,tu,el,ea') Nefiind recunoscători ca ne-am născut pe un pământ bogat și râvnit, care ne-a răsfățat, doar fiind și comportându-ne ca niște îmbuibați.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online