despre INTERNETICS 2009

Am perceput Internetics ca pe un semnal de alarma:
Atentie! Piata se aseaza. Jumatate din populatia Romaniei e online.
Daca pana acum am invatat si ne-am antrenat, de-aici incolo raman in cursa profesionistii!
Daca Internetics premiaza in sfarsit brains & beauty, adica eficienta, avem un semn in plus ca am ajuns in punctul de start serios al acestui business.
Daca pana acum oamenii din online au fost incurajati, se pare ca anul acesta au fost serios si parca voit pusi la punct chiar de catre cei care platesc pentru rezultate.

Am perceput Internetics 2009 ca motivant prin aparenta demotivare data de foarte putinele premii acordate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online