De ce isi face netul reclama pe TV- my oppinion for Business Standard

În ultima vreme, în calupurile publicitare încep să-şi facă loc, printre detergenţi, iaurturi şi şampoane, produsele online, iar obiectivul este creşterea interacţiunii cu brandul. “Ca advertiseri, eram învăţaţi să ne cumpărăm audienţa: trimiteam mesajul către marele public folosind mass-media, TV-ul fiind dominant. Acum, TV-ul începe să piardă teren pentru că targetul «se dă» şi pe net. Aici nu mai putem arunca mesajul în masă. S-a încercat o vreme prin bannere, şi încă se mai încearcă pe la noi, dar rezultatele sunt nesatisfăcătoare.

Şi, potrivit acesteia, cea mai sigură modalitate de a obţine audienţă maximă pe internet este să determini consumatorul să-ţi promoveze ad-urile, materialele. Altfel spus, să-l convingi şi să-ţi creezi propria audienţă în loc s-o cumperi. TV-ul îţi oferă brand awareness în special, iar online-ul îţi duce mesajul mai departe, îi adaugă valoare, oferă brand experience, interacţiune, libertate de exprimare, buzz...
(Carmen Sterian, client service director OgilvyInteractive)

articolul aici

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online