de ce sa iesim la vot

Acum cateva zile eram inca furioasa. 

Pentru ca realizasem de ceva vreme ca politicienii nostri nu ne reprezinta interesele si traiesc anyway in pool-ul lor electoral, adica total separati de noi, cu griji pentru propriile lor interese punct.

Adica ma uitam inca la ei, in gradina lor, in afara mea si-a noastra, cei care azi ar trebui sa votam.

Gresit! Avem si noi puterea noastra, in caz ca intervenim;)

Stim cum sunt ei. Din nemultumire, din neputinta noi ne-am impartit in doua: unii pe protest drastic, ceilalti pe izolare si neparticipare. Am asteptat suparati turul doi, in care am votat cu scarba pe cel mai bun dintre rai sau am stat acasa.

Gresit! 

Hai sa nu ne mai uitam la ei, hai sa ne concentram pe noi si pe ce vrem noi de fapt, chiar si in conditiile date, pentru ca din greseala in greseala n-o sa schimbam nimic.

E drept, variantele pe care le avem la dispozitie nu de multumesc pe deplin.

Dar ce ne multumeste pe deplin vreodata?

 

Vrem sa-i mai lasam pe cei doi inca cinci ani? Stim ce sunt. Ei nu se schimba. De ce sa mai asteptam inca 5 ani? 

Poate trebuie sa fim hotarati si sa iesim de azi la vot ca sa-i schimbam si  sa-i tot schimbam, pana apare cel care ne reprezinta. 

Si ne vor reprezenta pana la urma daca suntem prezenti, ca sa aiba pe cine reprezenta. Daca alegem. Nu daca stam deoparte nemultumiti bombanitori sau carcotasi.

Vrem ca discursul electoral sa se adreseze si de-aici incolo doar celor care an de an ies la vot? Ca pe urma sa protestam ca nu ne reprezinta? Nu face sens.

Poate ne pozitionam singuri in neintelesi si nereprezentati pentru ca NU IESIM LA VOT. E cam ...Doh... 


Asa ca m-am hotarat: Votez. Nu mai astept nimic tocmai pentru ca sunt suparata. Votez si-atat, de azi, cu hotarare.

Pentru ca inca locuiesc aici.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online