sa nu uitam asta

HAHAHA! SA NU UITAM ASTA!
Inca mai putem invata din joaca :)))

De suparare aiurea, amoc, concentrare si nebunie, cum se mai intampla...m-am infuriat si-am jucat bowling.
Mult bowling. Bowling cu nabadai, nervos si pacatos.
Ca un veritabil taur capos.
Si am pierdut la fel de mult.

Si uite brusc m-a pocnit solutia, adik revelatia:
Relax, keep the eyes on YOUR target & enjoy the game!
Just play!

Evident, din clipa ai am inceput sa castig.
Si-am castigat pana am batut pe toata lumea:)))

Asa ca multumesc revelatiei...

P.S. din kkt iesi intotdeauna singur, pentru ca doar de tine depind toate setarile. Si nu scuzati licentioazitatea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online