omul pe care il astept

Omul pe care il astept imi va aduce bucuriile simple.Imi va spune ca am vocea ca o paine, ca lucrul care i-ar placea cel mai mult ar fi sa cumpere cu mine ceva in rate (un frigider sau un lucru mai mic, un aspirator, daca se poate); sau mi-ar spune ca ii place sa mearga cu tramvaiul si sa manance covrigi; sau cu fata toata o intrebare, strambandu-si picioarele in fel si chip: Stii cu ce seman acum? Cu o litera...
In sfarsit acest om mi-ar spune ca daca m-ar pierde s-ar imbolnavi de-o boala fara nume. Iar eu m-as gandi ca stiu de ce sa traiesc, pentru ca altfel ce s-ar face fara mine?
Omul pe care il astept exista undeva.

(Gabriel Liiceanu. Scrisori catre fiul meu)


tnx Elena Z

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online