spanacul zilei

Atunci cand voi fi mare voi avea o sută de metri. Voi şti să răspund la orice întrebare, pentru că voi fi foarte, foarte deştept. Atât de deştept, încât mi se vor acorda toate premiile existente, plus alte sute de premii inventate special pentru mine, căci doar eu voi fi demn de ele. Voi fi foarte puternic. Atât de puternic, încât voi putea să bat pe oricine, care nu va asculta ce spun eu. Oamenii mă vor respecta şi mă vor adula. Mi se vor oferi titluri de rege şi posturi de preşedinte în cele mai mari ţări din lume, dar eu le voi refuza, pentru că voi fi mândru. Voi fi atât de bogat, încât îmi voi putea permite să cumpăr în fiecare zi câte zece “Porsche” decapotabile, să le dau drumul în prăpastie şi să le fac ţăndări, doar aşa de distracţie. Voi fi frumos ca un zeu şi toate femeile îmi vor sta la picioare, dar eu le voi refuza cu sânge rece, aducându-le în pragul sinuciderii. Şi doar din când în când, pe cele mai frumoase, le voi seduce şi le voi abandona imediat ce mă voi folosi de ele. Toate acestea se vor întâmpla doar dacă voi mânca spanacul pus de mama în farfurie.
Ce păcat că nu-mi place spanacul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online