Y&R Tel Aviv a vrut sa ofere consumatorului o experienta exciting: urmarirea meciurilor de fotbaldin campionatul european pe un extra large LCD de la Toshiba.
Prima poruncă: Să aştepţi oricât. A doua poruncă: Să aştepţi orice. A treia poruncă: Să nu-ţi aminteşti, în schimb, orice. Nu sunt bune decât amintirile care te ajută să trăieşti în prezent. A patra poruncă: Să nu numeri zilele. A cincea poruncă: Să nu uiţi că orice aşteptare e provizorie, chiar dacă durează toată viaţa. A şasea poruncă: Repetă că nu există pustiu. Există doar incapacitatea noastră de a umple golul în care trăim. A şaptea poruncă: Nu pune în aceeaşi oală şi rugăciunea şi pe Dumnezeu. Rugăciunea este uneori o formă de a spera a celui ce nu îndrăzneşte să spere singur. A opta poruncă: Dacă gândul ăsta te ajută, nu evita să recunoşti că speri neavând altceva mai bun de făcut sau chiar pentru a te feri de urmările faptului că nu faci nimic. A noua poruncă: Binecuvântează ocazia de a-ţi aparţine în întregime. Singurătatea e o târfă care nu te învinuieşte că eşti egoist. A zecea poruncă: Aminteşte-ţi că paradisul a fost, aproape sigur, într-o grotă. (Paler) memento 'Aşte...
Now that the Internet is the new "black" and everyone is hopping online in the hopes of finding their gold online, there are a few things that need to be considered before jumping headlong into an online campaign. We've been doing "online" for a long while now and we've seen many changes, but one thing has remained consistent: regardless of where you go or how you pitch, you must know your market and understand how to effectively reach them and abide by the rules of the online road. Here are a few to consider: 1) The importance of research: when it comes to marketing online, there's a term I am often reminded of: "spray and pray." What this means essentially is that you spray a whole bunch of stuff out there and hope that it works. Guess what? It doesn't. The Internet is big, there's no argument there. But just throwing stuff out online and hoping it'll work will only waste your time and probably upset a few bloggers you actually do...
Comentarii