diferenta dintre ambitie si curaj...

...este greu sesizabila.
Poti sa ai ambitie doar ca sa (iti) demonstrezi ceva si atunci faci un pas. Chiar si anonim.
Dar iti trebuie curaj si skillsuri ca sa te expui si sa continui sa te expui, deci sa-ti asumi responsabilitatea expunerii.
De ce? Pentru ca oamenii care te viziteaza asteapta ceva de la tine: sa le spui ceva nou/interesant, sa le dai voie sa te cunoasca personal, sa-i provoci, sa le ridici probleme, sa le dai solutii, sa le prezinti, sa-i intrebi, sa le ceri ajutorul, sa comunici. Comunicarea pe un blog este virtuala, iti da acces la o lume de idei, la informatie. Cand deschizi un blog probabil ca trebuie sa stii exact ce vrei sa dai si sa primesti, so sa fii responsabil.
Drumul de la ambitie la responsabilitate e lung sau macar intens.
aici puteti interveni si comenta/exemplifica indelung
si o biata barcutza are nevoie de dotari ca sa navigheze
Cand mi-am deschis blogul, am avut panica scriiturii, panica foii albe.
Cand o sa-mi dispara panica si va voi da ceva, voi incepe sa fiu responsabila si voi avea un profil clar. Pana atunci, raman cu ambitia de a-l deschide si cu curajul, iata, de a continua...sa zicem ca am mai facut un pas...cu sustinerea voastra. de ce nu...tnx

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

angajarea, parteneriatul și prejudecățile de bulă resemnată

8 steps for successfully marketing yourself online