...exista felurite si importante diferente care fac marile deosebiri intre superficial si profund: intre curiozitate si interes, intre dorinta si dor, intre egoism si iubirea de sine ...:)
Io va zic. Din bula asta a mea de max. un milion, în care trăim. Sunt într-o situație absolut cretină. Și chiar reprezentativă, simbolică pentru vremurile pe care le trecem. Dupa 20jde ani de publicitate, jde oameni crescuți, echipe de coordonat la mai mult de 36jde grade și strategii peste strategii, mă trezesc acum. Zid de preconceptii. Unu la mână, de ce oamenii cred că după patrushcinci musai trebuie să fii sau să fi devenit antreprenor, altfel ești dubios. Că doară nu toată lumea e facută pentru treaba asta, și eu clar nu sunt. Am alte calitați. Printre defecte, nah, ca mă știți perfectă 🤓 dar calitați. Pe care mulți dintre voi le știti la prima mana, nu e ca și cum nu. Una e să ai spirit de inițiativă, antreprenorial, alta să fii biznis owner, angajator. Uite ăla mic mi-a dat clar definiția angajatorului- ăla care-și ia oamenii să lucreze pentru el ))). Mda. Eu am crescut totul din umbră, ca mână dreaptă. Că asta sunt și așa functionez cel mai bine- în echipă, secund, in charge
Now that the Internet is the new "black" and everyone is hopping online in the hopes of finding their gold online, there are a few things that need to be considered before jumping headlong into an online campaign. We've been doing "online" for a long while now and we've seen many changes, but one thing has remained consistent: regardless of where you go or how you pitch, you must know your market and understand how to effectively reach them and abide by the rules of the online road. Here are a few to consider: 1) The importance of research: when it comes to marketing online, there's a term I am often reminded of: "spray and pray." What this means essentially is that you spray a whole bunch of stuff out there and hope that it works. Guess what? It doesn't. The Internet is big, there's no argument there. But just throwing stuff out online and hoping it'll work will only waste your time and probably upset a few bloggers you actually do
Comentarii